INHOUDSOPGAVE:
Dit document bestaat uit 5 pagina's:
Op de markt voor bedrijfsinformatie vindt een revolutie plaats, een inhoudelijke en commerciële verschuiving van print naar digitaal en mobiel. Hierdoor gaan uitgevers, journalisten, voorlichters en adverteerders op een nieuwe manier met elkaar om. De middagsessie is erop gericht deze trend te ordenen en te duiden. Experts uit de praktijk delen hun ervaringen en visie met u.
Betalen voor digitale content Rajendra Sitompoel, senior advisor Strategy & Economics PriceWaterhouseCoopers over distributie van B2B informatie over oude en nieuwe media. Rajendra Sitompoel spreekt over de levensvatbaarheid van nieuwe digitale producten op basis van een onderzoek met Telegraaf Media Groep, FD Media Groep en Sanoma Media in opdracht van het Stimuleringsfonds voor de Pers. Zijn conclusies over de bereidheid van consumenten om te betalen voor unieke digitale content zijn bijzonder interessant.
Innovatie met slimme partners Menno van Leeuwen, sector banker Media & Technology ABN AMRO over de impact van nieuwe mediatrends op verdienmodellen. Het tijdperk voor digibeten is aangebroken waarin de consument bepaalt. Om kansen te pakken is focus op innovatie en slimme partnerships geboden, in plaats van te veel verdedigen.
Social media marketing genereert omzet Martijn Delahaye, marketing manager AFAS ERP Software, over zijn marketing strategie en de inzet van digitale business media. De voorhoede van software marketeers zet social media en tablets zeer actief in om meetbare leads te genereren die tot omzet moeten leiden. De voordelen zijn evident. De respons is meetbaar, de externe kosten zijn marginaal.
Alleen topjournalistiek wint Michiel Bicker Caarten, journalist en adviseur, ex NRC, BNR en Wakker Nederland, over onafhankelijke (onderzoek)journalistiek via nieuwe media. De recessie en de transformatie van print naar digitaal zetten de financiering van onafhankelijke journalistiek sterk onder druk. Lezers bepalen de inhoud en eisen de hoogste journalistieke kwaliteit
Business case: van print naar tablet Adriaan Meij, uitgever van High Tech Analysis en AME Research, over de business case: van print naar tablet. Hoewel print nog veruit het meest gelezen wordt keren adverteerders print de rug toe en kiezen nieuwe generaties lezers voor tablet en smartphone. Het boeiende transformatieproces van print naar digitaal in een nichemarkt met unieke, onderscheidende inhoud. Moderator: Charly Lammers van Toorenburg, directeur LVT PR & Communicatie Benelux.
Om een deel van de kosten te dekken vragen wij een bijdrage van €49 inclusief BTW aan de deelnemers.
Schrijf nu HIER in.
|